Jan 7, 2008

Mari Memancing

kepada kaki2 pancing sekalian mari memancing di Wetland, Putrajaya...hanya rm20 jer dari pagi sampai petang...ikan banyaaak...

anak2 mama sabar menanti ikan yg tak jugak mengena..hehe...boring jer

sambil memancing boleh berkayak...





kat sini ader jugak aktiviti berkayak...naik bot...kalau nak naik bot kayuh sendiri pun ader jugak...pusing2 tasik ni..


hajat di hati nak naik bot kayuh...larat ke papa tu nak kayuh sengsorang..kang menjunam pulak anak2 mama ke dalam tasik tu..hehe..pelampong ader..


anak2 mama memang pergi mana pun depa seronok...berlari jer kerjanyer..jangan sampai jatuh sudah...biarlah mereka bergembira sepuasnya..

5 comments:

aree said...

Nie segment ape plak?
nak mari ke mana?

Lotsa Love,

Riezman@spaq.met.gov.my

ieja said...

mari memancing la aree...sambil menyelam minum air..

backhand said...

Nanti dapat claim ngajor nak beli pancing.. heheheh...

aree said...

Mana mama tahu ade banyak ikan? Dalam gambo xde sekor ikan pun..Yang ade pun sebatang pancing ajer..Jom la bro, kita g pancing..Apa jenama paling best? Core2Duo ke Xeon?

Lotsa Love,

Riezman@spaq.mt.gov.my

ieja said...

nampak MEMANG banyak ikan tapi semua ikan dah kenyang...takmo sambar umpan kita dah..hehe