Jan 3, 2008

Hari Pertama Sekolah

Hello...hello...anak2 mama hari ni first day masuk sekolah tadika..Tadika Anggerik kat seksyen 7 shah alam...dekat jer dengan opis mama...skang ni pergi papa dia hantar sebab papa dia masuk kerja lambat...balik mama ambik sebab mama balik 4.30...petang

seronok jer tengok anak2 mama pakai uniform tadika tu...rasa macam dah tua la pulak mama ni hehe.. kat tadika ni guna program The Little Caliphs...belajar dari pukul 8.30 pagi dari 11.40 jer...pastu masuk day care la..

10 comments:

qaseh said...

A'kum Mama Ieja,

Ha'ah akak dh tua...heheheh anak dh beso...swonok tak anak dh skolah?

backhand said...

yeyeee... anak dah masuk sekolah..
come betol anak dara pakai tudung tu ekkk... dah berpunya ke.. kehkehkeh..

ieja said...

alamak...betul ker dah tua...takperla...yg penting maintain cute..hehe..jgn jeles..

aree said...

Uishh...lama lagi si fatin nie nak abis SPM...;)
Nampak2 kena kahwin ngan Qistina dulu la nie..ekekeke..

Lotsa love,

Riezman@spaq.met.gov.my

ann said...

amboi riezman nih...ader ati nk tggu fatin abis SPM..alamat...berubanlah dulu..tuh pun blum tntu fatin nak kt awak tuh...
mmg come fatin pki tudung...cute sgt...mama jgn lak kembang sbb org dok puji anak mama tu...hehehe...

qaseh said...

Hehehehe...tu la aree ni sebok nk kawin ler tu :P

backhand said...

qistina aka baiz**a ke..
kehkehkehh...

Lil said...

ha aree jwp jgn tak jwp...

aree said...

Fuyoo...sape tue?
Mana leh kahwin ngan tue
Alamak bro, straight to the point nampak..
Jangan cam tue..x baik woo..
ekekeke..
Bukan tue laa..dia kawan ajerkk
She's a personal friend..

Lotsa Love

Riezman@spaq.met.gov.my

Sinaran Xxx! said...

mama ieja ni tadika yang dalam majalah pa&ma bulan Disember kan? Hmmm..so islamic..pilihan yang tepat.