Mar 18, 2012

Beijing -part 3

bergambar kenangan di belakang stadium olimpik sarang burung
 
amboi bukan main seronok papa ni..
kat china ni mesti la kena beli cadar,sarung bantal,sarung kotak tisu dll kan..memang murah la..sarung kotak tisu tu rm2 ajer..kalau kat pasar tani shah alam..rm15 kan
ini dalam bilik hotel..tengah bilang mana utk mak,mana utk mak mertua,kakak ipar dan lain2..fuh!
 pastu kami pergi jugak tempat buat pasu dari tembaga..dulu2 kami ingat pasu besar cina ni macam tembikar kaca..rupanya dari tembaga..ringan,tapi susah dan rumit membuatnyer..padan la jual mahai
 ni gambar kat depan kilang tembikar tu.. dalam ni ada restoran makan muslim tau..
 eh eh papa nak angkut yg besar tu..harga tu rm500 ribu ++ tau..kena tangkap polis china nnt tak blk m'sia plak kita karang..huhuhu
 kagum dengan kesabaran pekerja2 kilang tembaga ni..amat tekun

0 comments: