Jun 3, 2009

Almari Lagi

Adoi..masuk kali ni dah kali ke berapa dah ek mama kena belikan almari ikea ni..erm..kali ke 5 ke 6 ntah..lupa plak..ikutkan jer la ragam org kampung..hehe..buat baik dibalas baik..time kenduri kita depala org yg bertungkus lumus kan..hehe..jadi ceritanya..kami kena pi beli lagi almari cermin ni..tapi ni lalu2 ternampak grill pan ni..cam best..tapi rasa maleh nak beli..tapi offer ni..last year harga dia RM89..skang RM79..kurang sepuluh ringgit..nak beli ke taknak ek..maria, ni grill pan ni yg macam ko tengok tu kan..tefal punya brand kan..harga berapa ek kalau tefal tu..ni ikea punya brand ok tak..pikir

6 comments:

maria said...

ari tu saya tgk kat carefour tefal nie rege dier rm119.90...mmg idaman tuh...tgh kumpul duit nk beli..mesti berbaloi kan...benda nie jd motivasi utk kiter lbh rajin masak..hihihi...xde org ke nk bg adiah kat ai tefal mcm nie ek!!!

Sally said...

Salam singgah
ah!! ah! ini kuali idaman ni saya ni.

tifaizal said...

akak pegi hari ape last week? t gie gak tp ahad le gie window shopping...hahah...kalu tau akak gie bleh pesan satu rak tu..keta kita org x muat la...kalu pegi sana husband dok cakap nak beli tp nak bwk balik naik ape...kuang kuang...

HazlisaNoor said...

maria: ko nak hadiah birthday ek..hehe

sally: apa lagi..sambar la satu

tie:lain kali kita bawak lori..

ummuuwaishandzolah said...

slm..erm..tengah serve harga tefal in malaysia jumpe blog ni..brp ek sll harga tefal ni..kalau di mesir rasanya harga dia jauh lebih murah dr malaysia..mai la jln mesir leh shopping tefal byk2..hihi...

HazlisaNoor said...

w'salam ummuuwaishandzolah...bila nak balik m'sia..nak kirim tefal boleh? hehehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...