Apr 3, 2008

Majlis Perpisahan

Last week kat opis mama ada buat makan2 skit..majlis perpisahan kawan mama Sue yang bertukar ke Kem. Luar Bandar..kat sini ada gambar2 masa majlis berlangsung..biasala geng2 mama ni kalau bab bergambar...over expose..hehe
Ok kepada sue semoga sukses di tempat kerja baru..sukses..sukses..

Acara potong kek utk Sue dan meraikan birthday Yati..yg sebelah2 tu tumpang tengok jer..hehehe

yang mana satu...pilihan hati..

Aksi posing macam dulu2 pandang sisi..hehe


mama rasa mama la yang paling muda kat sini..hehe..jangan jeles..

4 comments:

sUe said...

Ish.. terharunya. Tak sangka ada entry khas pasal Sue. Rindulah pulak kat SPTB dan ikan keli pakcik kantin! :)

Anonymous said...

Waa..manyak mudala mama ieja..maklumla still 30's..hehehe..

backhand said...

naper takder gambar yg zoom kat cupcakes tu.. ala.. mcm gambar dlm buku resepi tu.. boleh la tgk kegebuan cupcakes tu dan menyerlahkan keterellan tukang pukul putih telur tu.. harharhar..

Sinaran Xxx! said...

waa..manyak terrer itu chef cupcakes dan tukang pukul putih telur maa..takpa...kami bole zoom sendili..bole ukur kegebuannya sendili..