Mar 16, 2016

Tengok Wayang

kami suka tengok wayang..hari-hari kami tgk wayang..hihi idak le..gurau je..
bila ada citer yg best untuk budak2 baru le kami pi tgk, dh jadi antara salah satu aktiviti keluarga
ikutkan zaman belum kawin mama tak pernah gi tgk wayang ni..tak reti..
oh ada sekali pergi tengok citer apa ntah erra fazira n awie berlakon..itupun ikut maksu huhuhu
mula2 pi tengok citer boboiboy.. kami tak pernah pun layan citer ni kat tv..tp anak2 punya pasal kami pergi je la..tapi okla..lawak hihihi.. ni second time bawak meema..mujur dia ok takder meragam..cuma jenuh nak tutup telinga dia..bising kan..tapi dia elok je tido..

 selang seminggu pastu, kami gi tengok Kungfu Panda pulak..haaa yg ni mmg tiap2 kali keluar siri baru kami mesti gi tgk..dah jatuh cinta dari first lagi..
best jugak citer siri kali ni tapi sbb jln cerita lebih kurang sama so dah dpt agak ending dia..

0 comments: