Nov 30, 2012

Bersabarlah Duhai Hati

sabarlah duhai hati..
kita org perempuan mmg kena bnyk berkorban perasaan..
macam dialog mak ain dalam adam&hawa..'perempuan ni kena pandai main peranan'..

walaupun sakit,bersabarlah..
ini baru sedikit jika dibandingkan dengan isteri2 nabi atau sahabat2 nabi kan..
moga kesabaran ini membawa keberkatan bersama..

sabar ye hati..org dah tak kisahkan kita lagi kita tak boleh nak buat apa..


Lirik Semua Isi Hatimu -
Ning Baizura, Jaclyn Victor & Shila Amzah

Kau katakan padaku
Betapa lelahnya dirimu menghadapi aku
Kau katakan padaku
Ingin kau mengakhiri semua ini

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaan ku untukmu

Cubalah untuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah untuk merasakanku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaanku
Yang hanyalah teruntuk dirimu
Kau katakan padaku
Betapa lelahnya dirimu menghadapi aku
Kau katakan padaku
Ingin kau mengakhiri semua ini

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaan ku untukmu

Cubalah tuk’ mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk’ merasakanku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaanku
Yang hanyalah teruntuk dirimu

Cubalah tuk’ mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk’ merasa aku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Cubalah tuk’ cubalah tuk’ mengerti aku
Cubalah tuk’ merasa aku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu
Semua isi hatimu

Sambung Baca: http://anizyn.blogspot.com/2012/03/ost-bunga-bunga-syurga-semua-isi-hatimu.html#ixzz2DgboKvr1

4 comments:

mami-sue said...

takpe kak, kalo org tu tak kisah kat akak. tapi sue masih ambik kisahhh kat akak. bila masak laksa, jemput sue datang makan tau. chill.. ;)

HazlisaNoor said...

TQ dik sob sob :(

Ashikin Mohdi (Bisnes Owner) said...

Sabar ye akak. Pasti apa yg terjadi ada hikmah yg kita tak tahu. Be positif ye. InsyaAllah segalanya Allah swt permudahkan.

HazlisaNoor said...

amiin..