Jun 14, 2011

Menu Hari Minggu

dah lama benor tak masukkan entry menu masakan...bukannya dah tak masak dah...cewah,tapi selalu terlupa nak ambik gambar..pastu hari cuti jer skang ni banyak sgt halnyer..

 ini daging puree
 yang ni plak kerabu mangga
ini siakap stim asam boi (resepi sini )
dan ini muka aisy yg suka makan..dlm bnyk2 anak saya si aisy plg suka kalau bab makan2..sila abaikan pinggan mangkuk yg tak sama patern tu dan jugak rak buku yg bersepah di belakang ye..

3 comments:

Mami-Sue said...

Sedapnya kerabu mangga! Eh, kak Ieja dah makan daging ke?

MIZZOU said...

nak tunggu corelle ke...hehehe

HazlisaNoor said...

ingat lagi sue akak tak makan daging yer..hehehe..itu utk diaorang ajer la sue..

a,ah en syam..jgn mungkir janji tau..hehehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...