Jun 24, 2011

Pasar Satok,Kuching Sarawak

 
macam biasala kalau ke kuching ni tempat yg biasa org pergi mesti ke kedai kek lapis dayang salhah..mmg terkenal la kek lapis dia ni..masa kami datang tu giler ramai org..berbas-bas..ingatkan beli 10 dapat free satu..kami beli 9 pun dapat free satu jugak..tapi kami beli yg rm10 skit jer..yg bnyk rm20 tu pun sbb org ramai kirim..yg perisa cadbury..perisa strawbery chese..tu la yg mahainya..

 kemudian,pagi2 sebelum balik sempat singgah ke pasar satok..kira macam pasar tani la..
 ada jual mcm2 ada yg pelik macam ulat sagu..udang pekasam dll..tapi harga mmg cukup murah..
 kami beli ikan bilis halus dengan ikan masin tenggiri tu singgit ajer..
 ini telur ikan terubuk..tak teringin plak kami nak beli..hehehe..ambik gambar ajer
dan paling glamer mestila terubuk masin..berkotak-kotak jugak la kami beli..tapi bukan utk kami jer, utk org kirim jugak..

1 comments:

MIZZOU said...

sakan berjalan....cuti2 M'sia ke? Kami punye cuti2 US Isnin ni mula....here we come Hollywood!!!