Apr 7, 2010

Majlis Perpisahan

Hari tu, ma join majlis perpisahan kawan kat PTG ni..Kak Pam dgn Kak Raja..dia buat kat Concorde Shah Alam..al kisahnyer tunggu nak lunch dari jam 12.30 sampai dekat kul 2.00 baru sampai situ utk makan..abih tu dah kena tumpang bos yg amat bz tu..jawabnyer lapar gilerla..sampai2 jer tak toleh kiri kanan dah..cari nasi dulu..balun..hehe..
dua orang yg pindah ni,bukan pindah jauh pun..bertukar bahagian jer..cuma maklumla depa ni dah lama kat Bhgn Hakmilik ni..ada dlm 10 tahun rasanyer..so kena rotate ke bahagian lain plak la..jadi lepas ni ma kekurangan sumber rujukan la kalau bab2 pengurusan tanah ni..otai dah takder..hehe..
tapi takper org yg lain pun handal2 jugak..bleh belajar lagi..tak pun ma jer yg lari dari PTG ni hehehe..
Kak Pam yg free hair tu..Kak Raja yg tudung putih tu..

5 comments:

man said...

boleh sy berkenalan dng kak pam tu..hihihi

MIZZOU said...

hebat nye buat makan2 kat hotel tu....sape sponsor???

cengko said...

nama pendek 'Pam'... nama penuh 'Pamela Anderson'

gadiselatan said...

jbtn lain sibuk cut cost...die bole wat jamuan perpisahan kat hotel...dasat2...

HazlisaNoor said...

eh bukan macam tu la..ni takder kena mengena dgn duit jbtn..mereka berdua yg bertukar ni yg sponsor duit sendiri belanja kawan2..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...