Mar 28, 2010

Pesta Pertunjukan Belon Panas

Bertempat di Putrajaya, baru2 ni kami turut serta memeriahkan pesta belon panas ni..memang ramai giler..parking penuh..tapi kami tetap nak gi tgk..experience..layanz gambar jer la yer..mama tau ramai yg pergi..tak jumpa plak kiter yer..yerla ramai sgt kan..

3 comments:

akubosan said...

macam2 bntk figure ballon ader..

MIZZOU said...

tak cube naik ke???

HazlisaNoor said...

memang nak naik..tapi tiket dah abih,yerla pergi pun dah petang sgt..rm10 jer tapi tak tinggi mana la..just dia bagi can nak ambik2 gambar..naik skit jer turun balik..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...