Jul 7, 2009

Tag dari Sue

1. Bekas kekasih saya adalah...
sorry, tak pernah ader bekas..my hubby is a first n only..cewah

2. Saya sedang mendengar
bunyi aircond yang kuat..blow je..tapi tak sejuk pun

3. Mungkin saya patut
ganti puasa lebih awal..baru sekarang dok terhegeh-hegeh nak ganti puasa..hehe

4. Saya suka
kehidupan saya skrg, sederhana tapi amat memuaskan..alhamdulillah

5.Sahabat-sahabat baik saya
yang memahami..yg kalau kami berjumpa semua perkara dlm otak ni akan jadi mudah

6.Saya tak paham
kenapa selalunya niat saya disalahertikan..takper saya yakin dgn ketentuan Tuhan

7.Saya kehilangan

kata-kata bila saya dihukum dengan kesalahan yang saya tak tau apa..

8.Ramai yang berkata
tak ramai yg berkata sbb tak ramai org yg bercakap dgn saya dua tiga menjak ni..hehe..tiru nabil

9.Makna nama saya
takder makna..cuma nor dan has adalah kombinasi nama mak dgn abah..

10.Cinta itu adalah
sesuatu yg indah..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
berbual-bual dengan kawannya di meja sambil makan2..

12.Saya akan cuba
memuaskan hati semua org..
mengembirakan diri sendiri..
menyimpan emas..hahaha

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
forever...hehehe

14.Telefon bimbit saya
yg sekarang ada ni adalah hp saya yg ke 8 sejak 1998

15.Bila saya terjaga dari tidur
bukan terjaga..tetapi adalah dikejutkan oleh alarm hp..malehnyer nak bangun..

16.Saya paling meluat apabila
tengok pasangan belum kawin bermesra di tempat awam..eee

17.Pesta/Parti adalah
hepi birthday to u..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah

kura2 kecik kat rumah bos abah(keturunan cina) masa saya umur around 10 tahun

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
14-17 tahun..kenangan terindah

20.Hari ini
saya ganti puasa..

21.Malam ini saya akan
basuh baju sekolah anak2..

22.Esok pula saya akan

attend course vb..

23.Saya betul-betul inginkan

kebahagiaan dlm hidup antara saya dgn Tuhan, saya dgn keluarga dan saya dgn org sekeliling..amin..

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini
tak dapat nak pikir..sbb sambil bersiap sambil mulut tot tet tot tet dekat adli

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
dua2 wajib..

26.Makanan Barat atau Jepun
Barat..

27.Bilik yang terang atau gelap
gelap..

28.Makanan segera adalah
makanan yang tidak berkhasiat

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ko nak cucuk kat mana wayar tu maria...hehehe

30.Siapa yang anda nak Tag?
takder saper kot..eh okla bagi kat eza, za dgn ann

4 comments:

Anonymous said...

betul ke takder pakwe..macam tak percaya.. ;)

HazlisaNoor said...

eh betulla..actually saper ni yer..hehe

gadiselatan said...

alah..kene gak ker?malasnyer tp takper..tunggu eh nnti bile rajin n takde keje lain...

eZa said...

akan dijawab.. sabo ye.. hehehe :)

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...