Nov 20, 2008

AKtiviti Pagi Sabtu

Salam semua..
mama ni baru baik demam..selsema..abih anak2 mama yg tiga orang tu pun jangkit sama..alhamdulillah hari ni ada baik skit..
so ni entry pagi sabtu lepas sebenarnya..mama lambat masukkan..maklumla..tak sihat.
pagi sabtu tu mama sekeluarga mulanya nak jogging kat Taman Jaya..alih2 sampai sana hujan plak..tapi sian kat adli muka dah monyok..kami tukar tempat lain kat Taman Tasik Shah Alam..boleh tak PJ hujan tapi Shah ALam tak hujan plak..tengokla si fatin tu jogging sampai tercabut kasut dia..hehelast2 nampak playground takder maknernyer nak jogging dah..kira main jer la..sian aisy..panjat punya panjat pastu dah tak tau camner nak turun..last2 nangis jer la mintak bantuan..hehe

0 comments: