Mar 6, 2008

Episod Mac

Semalam mama ambik gambar candid si adli dengan aisy..depa dok menerai baju baru kat depan cermin..hehe..kelakar mama tengok..posing macam peragawan...yg hebatnya si kecik tu pandai jer ngikut gaya abangnyer..hehe..posing jangan tak posing..

Tiada apa2 aktiviti menarik sepanjang minggu lepas...weekend tak gi mana2 pun..
papanyer tak berapa sihat...sakit kepala berulang..kalau ikutkan dah lama dia tak mengalami sakit kepala ni..tapi baru2 ni jadi balik..
so weekend hari tu duk umah saja..keluar dekat2 tu ada la..
ni ada gambar sajian tengahari menu hari ahad hari tu..sajer nak bagi korang tengok..
biar terliur skit..hehe..terliur ker..macam tak jer..

terliur ker tak ker..yg penting anak2 mama suka makan..hehe pueh hati memasak..iyer tak..hehe..nasi daging, gulai dalca, ayam masak tomato..resepi dari majalah RASA(mak punya)..hehe..

5 comments:

Sinaran Xxx! said...

Mama Ija..seronok eh masak..tapi badan suami isteri tetap maintain yer..hehe..Ija kalo ko rajin usha la bilik gym kat umah ko tu..hehe..kalo org luar free tak?? ecewah..

HazlisaNoor said...

kalau ko nak, datang ler aku ader kad nak access..kitaorang ni gym depan mata tapi tak pernah jejak masuk...maleh

backhand said...

ermm.. sedapnyer.. paling sedap antara masakan2 yang sedap tu.. ayam masak merah.. perghh.. menggigit tulang...

Sinaran Xxx! said...

ija..rasa jauh je nak mai..ko maleh aku lagi tak rajin..hihi..badan ko kan dah slim..aku je ni rasa macam dipam2..

Sinaran Xxx! said...

dia tu tahu makan je erk..takpe ye ija asal dia tak komplen(kena puji lagi tuuu). nakla rasa gak..yum3.

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Re...