Jan 14, 2017

Year 2017 Cara Baru

pejam celik pejam celik udah 2017.. kejap je rasa masa berlalu..
Tahun ni mama papa dah ada 5org anak huhuhu anak dulu yang mama cerita ye..biasala bila masuk tahun baru hal budak2 sekolah le kan yang didahulukan



tu diaaa.. adik dah masuk darjah 1 kome.. nampak memula ok je kan,senyum je excited nak sekolah padahal membaca pun belum tahu lagi tu..huhu takperla..ko pergi tadika pun boleh  bilang berapa hari je kan.. manja papanya ni kalau ikut umur baru je 6tahun sbb lahir hujung nov..pulak tu 2thn tak gi taska duduk dengan papanya ajer..so sudahnya gini la jadinya manja papa ni huhuhu
serius si aisy tolong adik gi beli makanan kat kantin hihihi

ni yang 2org ni plak dah sekolah menengah.. udah besar.. mama nampak gemuk dah kan.. tahun ni oktober nanti masuk 40 tahun dah umur..ya Allah moga istiqamah dalam menuju kebaikan..eh,papa lagi awaikan masuk 40 hihihi sempat lagi nak menang jugak tu nyampah


 haaaa ni pulak nak cerita kisah si adik ni..2minggu dah start sekolah tiap2 hari menangis huhuhu
pagi2 kul 6.40 dah keluar rumah..tu gambar tido tu pagi2 sambung tido dalam kreta..atas tu pulak gambar time balik rumah..udah comot baju pun dah keluar dah hai adik oi..pergi nangis, balik bukan main ceria lagi..tapi tula kesian budak2 ni letih sekolah pagi petang..sampai umah dah dekat kul 8..camtu la tiap2 hari sedih..

0 comments: