Feb 16, 2016

Ronda cari seafood teluk panglima garang

hari tu pagi sabtu, sajer kami berpagi-pagian kat area.. area mana ek.. 
teluk panglima garang..kg apa ntah ni.. jalan nak ke pulau carey tu..haa situla hihi
tepi2 jalan ada orang juai ikan segar..
 
 beli sotong.. ikan skit..ketam skit..jadi le hihi

 pastu singgah breakfast kat gerai tepi jalan..depan dengan rumah orang..kami suka makan kat gerai yg suasana nya macam ni.. santai je..

tengok tu..adik pun dah tau dah yg mamanya suka sangat rumah kampung..
tu dia pose dpn umah orang hihi..mujur tak nmpk ayam..kalau tak, abih dia kejar.
mmg dari kecik suka kejar ayam orang hihihi
baju tu dia suka pakai sebab maksu n asyu yg beli..dia kumpul duit tau nk ikut maksu dia gi korea

0 comments: