Jan 2, 2012

Wall Climbing Bukit Tinggi

dekat colmar aritu ada aktiviti wall climbing.. apa lagi papa n adli tak lepaskan peluang untuk mencuba..sorang kena bayar rm40..sorang dia bagi masa setengah jam..
 
nampak macam senang jer bila tengok org lain naik tapi sebenarnya susah..letih tangan dan kaki.. adli paling tinggi boleh takat blok ke 5 tapi papa berjaya jugakla sampai atas..tu pun bila turun mengeletar tangan..sakit sangat katanya..biasala takder xcercise..datang2 terus panjat..first time plak tu..

walaubagaimana pun tahniah la mama ucapkan pada papa dan adli yg suka adventure ni..kalau mama takdela..huhuhu..semangat betul diaorang mencuba..adli 2 kali try tapi takat separuh jalan ajer..hehehe

2 comments:

tifaizal said...

akak, nape x cuba...mesti best..kalau tie nie mesti naik...huhuhu..dulu semua aktiviti lasak join..sejak dh beranak nie..heheh badan dh berat lor...

HazlisaNoor said...

eee gayat la tie..

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Re...