Apr 1, 2011

Musim Demam

Demam, ada musim ke..tak tau la tapi ramai anak kawan2 yg demam jugak seminggu dua ni..faktor apa yer..cuaca ker..toksik jepun tu ker? ntah ler..
tapi kami sekeluarga mmg baru jer baik demam..bermula dengan Fatin minggu lepas..diikuti oleh papanya dan kemudian baby afif..pastu hujung minggu baru ni aisy dengan adli demam serentak..pastu mama pun demam sama..jangkit masa menjaga depa dua orang tu..
yang paling lama demam ialah Adli,sampai kena buat ujian darah..bengkak tonsil dia teruk sgt..dah baik nanti doktor cadangkan utk buang..sebenarnya ini dah kali kedua doktor saran suruh buang tapi mama yg takut..
duit utk klinik jer dah beratus abih bulan mac ni..adoi,nak buat camner..

1 comments:

Kelambu Moden said...

Hai, salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)