Jan 27, 2011

Tragedi Mencemaskan





apa yg berlaku?
adli tengah mandi,dia panjat atas toilet bowl tu, kemudian tangan dia pegang ke sinki bersebelahan sebab nak tengok gigi dia kat cermin..kemudian, ntah kenapa atau mungkin dia tak sampai nak tengok cermin, dia pun tekan sinki tu dengan kuat sambil jengket kaki dan akibatnya, dia dengan sinki tu jatuh dan PECAH!!! habis serpihan tu terkena kat merata-rata tempat di badan,kaki dan tangan adli..mujur si aisy baru jer keluar dari bilik air..kalau tak, mungkin terkena kepala aisy sebab sebelum tu dia duduk betul2 bawah sinki tu.. alhamdulillah kerana tiada kecederaan yg serius, cuma luka2 kecil dan yang berbalut tu lukanya agak dalam, tapi tak perlu jahit..adli..adli..berdebar mama n papa semalam bila tengok dia keluar dari bilik air dengan tualanya penuh darah..doktor bagi dia mc 2 hari tak ke sekolah.

5 comments:

Sue said...

Ya Allah. Kesiannya Adli.
Semoga Adli cepat sihat dan boleh ke sekolah. Kejadian ini memberi peringatan kepada yang lain. Sabar ye Mama Ieja.

gadiselatan said...

sian adli, semoga cepat baik semua luka2..ann lak yang berdebar bila tgk pic2 tuh...

Lill said...

adeh! bahaya nye...letak kerusi kecik dlm bilik air utk dorg pnjt tgk cermin.

tifaizal said...

siannya anak bujang akak nie..nasib la x teruk sgt la...

HazlisaNoor said...

alhamdulillah..dah sembuh sekarang

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...