Jan 31, 2011

Tengok kat tepi-tepi jer

Mama ni terukla..gian nak berjalan..nak gi cuti2 sangat2..tapi nak buat camner..baby afif kecik lagi..kecik2 pun mama bawak jugak jln2..tapi tak jauh mana..sekitar pantai bagan nakhoda omar jer..kat sg besar..
 apa yang bestnyer sepanjang jalan tu ada jual macam2..mangga madu,jagung,aneka kerepek,bantal kekabu,siput mentarang,kerang macam2 lagila..dan suasana sekeliling best..tengok kampung2 orang..ada sawah padi..damai jer..
mestila kami singgah beli tak kan nak pandu lalu jer kan..hehe..

 kami lepak kat tepi2 tu jer..takderla sampai terjun laut..tengok2 jer..lain kali kita gi mandi manda yer..ayat pujuk anak2..

bila lapar..makan le kat gerai tepi pantai tu..not bad la rasa makanan kat situ..sedap jugak..laksa zaiton pantai yg fatin makan tu sedap..mama try rasa skit jer..hehe..nasi goreng udang utk aisy dan mee udang banjir utk papa..oo lupa adli dengan kuetiow tomyam..

ni papa ambik gambar ni bukan apa..nak tunjuk kat belakang tu ada kelong memancing..aiseh tak abih2..

4 comments:

MIZZOU said...

kat mana pulak ni...Perak or Selangor...konpius!!!

HazlisaNoor said...

sungai besar kat selangor en syam..sebelum sabak bernam..

Nor Hanizah Binti Sharif ( Anis ) said...

wah kak ieja...dah sampai kat kampung niza (praktical student) rupernyer...siap ada ambik gambar depan umah saudara bakal suami lagi hehehe

HazlisaNoor said...

yg mana satu rumah bakal suami ko tu niza?