Jan 18, 2010

Pantai Remis, Kuala Selangor

Bila Adli dah sekolah, kami tak dapat nak jln jauh2 sgt..tapi biasakla budak2 ni..asyik bising jomla jln..jomla jln..maklumla dah biasa..tak dpt menerima hakikat berjalan dah tak bleh..hehe..nak balik kg pun skang ni berkira-kira..bukan aper..kalau balik kang bila masa nak basuh baju sekolah..mana nak ironnyer lagi..ader banyak monkey kat sini..dok kerjakan sampah..patut pun nama pantai ni pantai remis..pasirnyer terdiri dari cengkerang2..kulit kerang,siput,remis2..makan kerang kat sini fresh jer..jadila..buat santai2,lepak2..main layang2 ker..mengubat hati budak2 ni..tu la saper ajar asyik bawak berjalan jer..kan dah susah..hehe..sebenarnyer mak bapaknyer pun suka berjalan..anak plak dipersalahkan..huhuhu

3 comments:

MIZZOU said...

bila semua dah sek nanti lagi teruk di buatnya. Kami dulu upah orang datang gosok baju tu...RM10 sejam

D.I.L.L.A said...

ishh sama la kita.. kalau weeknd malas nak g jln jauh2.. or balik kg... takut x sempat nak settle pakaian sekolah... lg satu kalu letih nnt diaorg mesti susah nak bangun tido.. lewat bangun jwpnyer kena tinggal ngan van sekolah lerr..

HazlisaNoor said...

tu la...skang ni baju adli jer sek pagi dgn kafa petang dah 8 psg campur fatin 2 psg,aisy 2 psg, papa 5 psg,mama 5 psg..nak mintak elaun rm10 sejam jugakla kat papanyer..hehe

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...