Jun 21, 2018

Layan Avengers


Dah lama tak pergi tengok wayang dengan budak2 ni.. kami semua suka layan Avangers 
so bila dah keluar yang baru ni kami pakat pi tengok la apa lagi kan.. antara aktiviti keluarga, 
anak2 pun dah besar2 belaka.. tak lama nanti depa nak kluar dengan kawan2 je dah.. so manfaatkanlah masa bersama selagi boleh huhuhu

No comments:

Ada 2 jemputan persembahan tarian untuk majlis aidilfitri tahun ni yg gmbr bawah ni utk SUK Selangor   Yang bawah ni plak ma...