Jun 21, 2018

Aidilfitri


corat coret hari raya hihihi
macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan beraya di rumah mertua masing2..

menu raya pun macam biasa rendang, lemang, kuah kacang, kuah lodeh huhuhu tahun ni takder laksa.. malas nak buat huhu


atas ni gambar semua 18 orang cucu belah tok wan.. ramai dah kan.. papa 5 adik beradik so meriah sangat..best..tapi mak mertua dah takder..rindu lemang kukus mak
ni pulak gambar ipar duai..ada sorang takder dlm gambar ni
lepas tu kami akan beraya kat rumah mak sedara..yg ni kat rumah adik mak yang kami panggil opah jah.. sini la slalunya jadi port kami hihihi
ini pulak kat kampung gajah umah adik abah yang kami panggil cho
terima kasih selalu layan kami beraya..moga murah rezki cho sekeluarga
my abah...sayang abah..rindu emak


No comments:

Ada 2 jemputan persembahan tarian untuk majlis aidilfitri tahun ni yg gmbr bawah ni utk SUK Selangor   Yang bawah ni plak ma...