Apr 30, 2018

Amverton Heritage Resort

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Resort.

pool kat sini menarik, ada bnyk permainan mcm slide, payung hujan dll. Banyak hotel/resort yg dah buat stail pool gini kan untuk menarik minat org datang..tambah tempat ni takder pantai so pool la tarikan dia..




kami duduk 1 malam je sini..bila papa gi kerja mama dengan anak2 main kat pool ajer le.. tapi bila dah abih mandi masing2 lapar..nak keluar papa bawak kreta..kena tunggu jugak la papa balik baru kami dapat gi makan..

makanan breakfast not bad..sedap la jugak dan pelbagai pilihan cuma takder pastri kek puding je huhu.. eh gambar breakfast takder..atas tu gambar kami makan kat luar hihi

No comments:

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...