Apr 25, 2016

Konvo papa UITM

alhamdulillah dengan izin Allah jua.. mama nak kongsi kegembiraan, papa dah konvo semalam 24 April 2016..
ini gambar2 sekitar majlis..tak dapat la nak sama2 masuk dewan tengok papa terima skrol..macamana nak masuk kan..anak2 kat luar ni dengan baby lagi..huhuhu
ni baru master je..maklumla papa bermula dari bawah..pelan2..jadila kan, daripada mama ni haa..malas..

adik pun nak pakai topi papa jugak..hihihi
meema dah pandai senyum muahh
love u papa.. mama sangat bangga papa dapat belajar tinggi2 sebagai motivasi untuk anak2 kita jugak..nak harapkan mama huhuhu asyik pikir nak benti kerja je dah ni haha..
insyaAllah kalau ada rezki lepas ni sambung PHD plak ye.

0 comments: