Apr 5, 2016

Ketam Lembut Kuala Gula

Al kisah sebab nak merasa ketam lembut yang diwar2kan oleh kawan2.. kami pun pergila cari..nun jauh di Kuala Gula.. lalu jalan kecik kiri kanan kelapa sawit..akhirnya sampai jugak JS Muara Restoran
ada jugak jual makanan laut yg susah nak dapat macam siput duri,kepah,ketam nipah dll
 aiskrim abc sedap.. makan atas restoran terapung ni macam mabuk laut..kikiki bila bot lalu je rasa tergoyang-goyang
 kami order dua jenis masakan untuk ketam lembut ni..masak sweet sour dgn goreng je..
tapi tak berapa puas hatila..agaknya tak kena kot dengan selera kami..rasa tak puas makan ketam lembut ni..dah biasa makan ketam yg biasa tu kan..bila makan ni rasa macam makan kulit yg lembut je takder rasa isi huhuhu tapi kome cubala kot2 pada kome ok kan hihi
Lokasi GPS:
4.939240, 100.468921
4°56'21.3"N 100°28'08.1"E




0 comments: