Nov 8, 2014

Jalan2 Gunung Lang

hai all.. mama bawak adik gi main kat taman rekrasi Gunung Lang Ipoh
sajer petang2 budak2 pun dah boring lepas satu satu cartoon kat astro tv atuk depa layan.. sampai atuk dah tak boleh tgk berita..hehe..



sebelum ni gi main depan tu je..kali ni kami naik bot gi ke pulau kecik belakang gunung lang tu..
syok jugak ada ikan, tuntung, ayam belanda..dll.. beli makanan ikan singgit je satu plastik..
tiket naik bot pulak rm3 dewasa rm1.50 kanak2..
tapi kan..tempat ni macam hutan skit.. pastu banyak biawak..
eee mama memang takut..masa naik bot jumpa 2 biawak besar..balik pun jumpa lagi 2 biawak lain pulak..pastu tengah jln2 kat situ terserempak sekor lagi biawak nak panjat pokok..
seram oo.. terasa macam cicak besar berjalan..nak lalu bawah pokok besar pun seriau..takut biawak jatuh atas kepala








0 comments: