Jul 23, 2014

Ramadhan 1435H / 2014


Alhamdulillah..dapat lagi berjumpa Ramadhan tahun ini ..rasanya inilah tahun yang paling seronok sebab paling baik kot amalan kami sekeluarga cewah..perasan baik..ntah2 Allah tak terima..eh kita kena bersangka baik dengan Allah..ish mama ni tak patut tau cakap gitu..
moga Allah terus memberi taufiq,hidayah dan rahmatNya..amiinn..didoakan juga semua yang membaca turut mendapat rahmat Allah

Sebagai seorang mama..memang tidak dinafikan,bulan posa ni mmg agak 
penat rutinnya..tak cukup rehat tak cukup tido..
jaga anak2 empat orang ni..makan minum diaorang, sahur diaorang.. tapi alhamdulillah sangat2, tahun ni papa cuti so rasa sangat2 best sebab dia banyak ambik alih tugas2 mama..tolong masak,tolong sediakan sahur, tolong hantar gi kerja balik kerja..(paling best) hehehe
bukan senang tau..Allah bagi kelebihan masa pada dia di bulan baik ini..kelas takder..kerja pun tak payah..
apa tak seronoknya..boleh dapat manfaatkan rezki Allah ini dengan sebaik mungkin..tahun depan tak dapat dah..ini la sekali sepanjang 15 tahun perkhidmatan hehehe love u papa.. syukur

harap sangat amal ibadah di bulan ini dapat diteruskan sehingga bila2 
secara istiqamah..
ustaz kata kalau lepas bulan Ramadhan kita teruskan amal macam tu..
makna nyer segala ibadah kita di bln baik ini diterima Allah, 
macam jugak orang kata bila balik dari umrah/haji ,
tapi balik masih peel lama lagi tak syok la kan..
macam bagus je mama ni bercakap ye..huhuhu..peringatan untuk diri sendiri dan anda semua

okla..salam akhir Ramadhan buat semua..
baju raya dah cari? apa warna tema tahun ni..hehehe

0 comments: