Jan 8, 2013

Kursus campur jalan

 ni pun citer lama..tahun 2012..tahun 2013 takder jalan2 dah kot..keadaan dah berubah..hehehe

hari tu balik je dari HCM terus gi Penang..ada kursus 3 hari.. mama pun ambik kesempatan bawak anak2 sekali semua gi kursus tu.. kebetulan pulak mak mertua ada rawatan kat hospital Penang..so,bleh la hubby i jenguk mak dia kan..

sempat gi Taman Rama-rama je pastu singgah Pantai ferringhi masa nak balik.. takder la gi banyak tmpt sgt sbb banyak masa join kursus dengan kat hospital ajer..

0 comments: