Sep 9, 2012

Selamat Tinggal Rumah Pertamaku


Sedih pulak rasa bila nak berpindah ni... sayang kat rumah ni.. walaupun tak besar tapi sayang woo.. teringat dulu2 bukan main susah nak beli rumah ni..maklumla gaji skit..nak cari 10% tu punyala teruk..meminjam kat adik beradik..
rumah pertama kami..memang kenangan terindah..susah sama2 senang pun sama2 kan papa..dan akhirnya setelah 5 tahun,kami akan meninggalkan rumah ini.. kenangan di sini akan disimpan rapi.. terindah dlm perkahwinan kami..
 minggu terakhir kat sini..tiap2 hari nak mandi kolam..nanti dah pindah susah nak mandi free..hehehe.. ntah2 skill berenang anak2 mama pun dah hilang kalau lama tak berenang nnt kan..

6 comments:

Anonymous said...

Pindah mana plak akak?

Anonymous said...

Very informative post. Thanks for taking the time to share your view with us.

Anonymous said...

cantiknya rumah..colourfull

tifaizal said...

sangat cantik umh akak nie...

HazlisaNoor said...

ada macam tadika tak..hehehe

Diyana said...

cantik rumah ni....

hi. saya budak baru belajar.. sila la singgah yer...

http://diyrahman.blogspot.com/