Sep 9, 2012

Adik bertunang

 adik mama ijam dah pun menjadi tunangan org..majlis dia pada 8 syawal yg lalu di Tapah.
 inilah bapa mertua ku..hehe..ada macam muka pokcik sani korang tak..sebelah tu kakak ipar mama.. tak boleh jadi ni..kakak ipar lebih slim dari mama..serius mama dah gemuksss..
 haaa inilah tunang ijam..mama plak pose terlebih sengih.. over plak..oo yg sebelah tu adik ipar mama..wife ijat..pun dah gemukss jugak..hehehe jgn mare Neesa..jom kita sama2 menguruskan badan..

 dan oleh kerana mak masih sakit.. mama dipertanggungjawabkan utk menyarungkan cincin ke jari manis bakal adik ipar mama ni.. best rupanyer..teringat zaman mama bertunang dulu2..hehehe
 ini pula antara barang hantaran dari pihak lelaki..ijam la..tema merah putih..ada alquran digital.. hantaran ni kawan mak yg buatkan... kalau mak sihat dia la yg buat semua ni..tapi nak buat camner kan..

2 comments:

Anonymous said...

akakkkk...apsal dah gemuk..huhuhu

HazlisaNoor said...

ntah le..nak kata kuat makan idak juge..faktor umur kot..huhuhu..alasan!

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...