Jul 12, 2012

Pesta Buah di SUK

mari! mari! pesta buah2an tempatan..dua lori penuh muatan durian sudah siap parking..tunggu peluang kami rebut je..hehehe
ni sementara menunggu waktu makan buah..kami pose dulu kat luar bangunan SUK.. ni la antara muka2 yg dah tak sabar nak terjah..
yang ni plak muka kami2 yg sabar..tak macam kawan2 kat atas tu..hehehe
 dan inilah saat2 yang dinanti-nantikan..kenyang woo..banyak best..makan free..suasana bawah pokok rasa cam kat dusun plak kan..
tangkap lentok la ini dulian..manyak feel..hahaha
  ni apsal mcm main cak2 plak ni..
 macam-macam buah ada..antaranya durian...rambutan...langsat...manggis kegemaranku pun ada..

ni camera women tgh makan pulut durian.. sampai terduduk sedapnyeeer

3 comments:

gadiselatan said...

waaahhhhh....bestnyer..mesti lps tu semua sendawa n kentut bau durian kan...hwahahaha....bila nak wat lg, roger2 ann kat cni eh...hwahaha...

HazlisaNoor said...

hantu ko Ann...kalau sendawa okla lagi.. apadaaa

Waney Zainuddin said...

sedap nyer makan buah durian tu =)

Ada 2 jemputan persembahan tarian untuk majlis aidilfitri tahun ni yg gmbr bawah ni utk SUK Selangor   Yang bawah ni plak ma...