Apr 2, 2012

Gelagat Baby Afif

Salam Bulan April untuk semua
sajer jer bukak entry bulan ini dengan gambar2 baby kecik mama yang dah pun nak masuk setahun lima bulan umurnya..tak kecik dahla..dah makin besar dan banyak songeh
ini gambar2 dia kat kedai makan..selalunya kalau kluar makan dia memang nak makan sendiri..pastu saper tak bagi mulala capai semua benda nak ketuk kakak dia dengan senduk pun ada.. tapi si kakak walaupun pernah kena ketuk tapi tetap sayang adik dia..hehe
ini pulak gambar kat kedai buku..ikut peel abang2 dan kakak dia memang suka masuk kedai buku..dan akan capai semua buku terutama ada gambar2 binatang..pastu paksa org lain bacakan utk dia..
dan ini gambar di taman permainan..bila kakak dan abang memanjat..dia pun nak panjat jugak..macam la dah kuat kaki tu nak panjat tinggi2..tak tau takut plak tu.. relax jer buat muka bangga..
camtu la ragam si kecil..sungguh pun macam tu tetap dimanjakan oleh kami sekeluarga..naik lemak ler dia..

*tetiba tengah taip entry ni teringat plak pada kak farah needra..miss 

3 comments:

ammar zahraa said...

blogwalking..... nice blog and entry....
http://ammarzahraa.blogspot.com

Katya said...

Beautiful children! Great blog!

HazlisaNoor said...

TQ!!!