Dec 7, 2011

Baby Afif Demam Sakit Mulut

Kesian dengan baby afif demam.. mula2 ingatkan demam biasa..tapi dia asyik merengeek..meragam ajer..itu tak kena ini tak kena..minum susu takmo.. pastu tengok air liur dia asyik meleleh ajer..tak macam biasa, so mama agak2 sakit mulut kot budak ni..
bila kita nak tgk mulut dia punya la susah nak bukak mulut..nangis takmo bagi..bila kita masukkan jari dia ngap plak..sakit jugak digigitnyer..maklumla gigi dah 4 atas..4 bawah..(Atas tu gmbr lama tau)

dah 3 hari adik tak minum susu..bibik di nursery pun ckp dia nak minum air masak ajer..guna straw..makan pun skit2 ajer..sian sangat kat baby mama ni..dia punya meragam jgn ckpla..asyik merengek tak berenti..mata mama ni dah lebam mcm mata panda dah..tak cukup tido..papa pun samer..

hai camnila bila ada anak kecik kan..kita mak bapak bersabar ajerla..bila dah besar macam abg2 dan kakaknyer dah senang skit dah..sabar yer mama! papa!
doakan anak kecil mama ni sihat dan riang seperti sediakala..amin

1 comments:

gadiselatan said...

siannyer afif, semoga die cepat sembuh yer...amin...