Oct 12, 2011

Bergambar di Putrajaya

Biasanya, bila time2 duit dah susut..hehehe..hujung2 bulan la tu kan..kami still jugak jln2..tapi yg jenis tak melibatkan kos yg tinggi la..contohnya kami suka jln2 sambil bergambar.. budak2 plak seronok berlari sana sini ajer kerjanya..dan mak bapak budak telan air liur ajerla..cover budget lari..huhuhu

gambar ni diambil di persekitaran Putrajaya..hepi tetap hepi walaupun poket tak penuh berisi..kan kan..suka Putrajaya sebab bangunan2 nya yg cantik..mama tak pernah kerja Putrajaya ni..papa ajer pernah merasa dua tempat di Putrajaya dan sekarang di Cyberjaya..
kira ok jugakla janji keluar dari rumah berjalan2 kan..budak2 ni bukannyer boleh kalau sehari lekat di rumah..sure bising 'naper hari ni kita tak gi mana2..hari ni kan cuti'..hahaha tu la kalau sejak kecik diajar asyik berjalan, bila tak jalan jadi pelik pulak depa..hehehe

3 comments:

cengko said...

abey sani dah kat cyberjaya pulak ke.. apsal xjumpa? tmpt gua outstation tu... tadi pon satu hari kat sana...

* skima abey sani lening...

MIZZOU said...

awat tak mandi kat air pancut tu? org kat sini pantang tengok air pancut camtu...buka baju terus!!!

INSAN KERDIL said...

just drop by...nice blog sedap mata memandang..