Jul 15, 2011

Red Velvet n Macaron

Alhamdulillah, dah dapat merasa dah dua benda ni..RV papa hadiahkan sempena anniversary lepas..sedap wooo.. tapi tempah kat jiran sue..tak tau nak buat sendiri hehehe..malas yg selebihnyer takut tak jadi..
 
masa gi ambik kek ni bawak sekali anak2..depa nak gi tgk Kungfu Panda..so bila depa dah nampak kek gebu ni, apa lagi..tak dan dah la..terus berenti tepi mintak potong nak makan time tu jugak2..hehehe
 
yang ni plak macaron papa tempah jugak kat cikmin rasa dia ok la...manis..perisa yg sedap yg coklat dgn peanut tu..tapi masa beli ni ada masalah dengan penghantaran Gdex..berhari2 baru dpt so frust skitla..
so,hajat saya telah tertunai oleh En Hubby..TQ

2 comments:

Lill said...

rasa lama dh bc blog org. uii sedapnye kak ija! tp syg tak bleh mkn. gula!

HazlisaNoor said...

aik,sejak bila pantang gula ni lill..bagus2 jaga kesihatan..

corat coret hari raya hihihi macam biasa selalunya hari raya pertama mama sekeluarga akan beraya di Ipoh dulu sebab dua adik akan...