Tq kepada semua saudara mara dan sahabat handai yang hantar kami di airport..sedih
Mana yg mama xsempat jumpa tu mntk.maaf la ye..semua mama.sayang belaka cuma xder rezki nk jumpa sblm fly..
..dairiku sayang..tiada yang lebih bermakna dari sebuah kenangan..kerana kenangan itulah pengalaman..paling berharga..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Alhamdulillah.. kami sekeluarga bersama adik mama dgn isterinya telah pun selamat pergi dan pulang dengan jayanya..cewah..memandu ke...
-
cuti sekolah baru lepas, kami bawa anak2 ke Melaka Wonderland tempat ni baru jer bukak..best jugak tempat ni..banyak permainan menarik yg t...
-
Cuti singkat, curi2 masa lepas je ambik result upsr kakak terus ke cherating..anak2 ponteng jumaat dgn isnin huhu sebenarnya lepas dah cuti...





No comments:
Post a Comment