Ada apa pada tarikh ini yer...sajer je mama simpan buat kenangan..kalau tahun lepas, masa 10-10-10 kami gi kluar tgk wayang dan makan2 kan(refer entry thn lps)..
so,kenangan terindah pada tarikh cantik thn ini utk dikenang adalah.. papa main tuju2 lagu kat mama.. hehehe
..dairiku sayang..tiada yang lebih bermakna dari sebuah kenangan..kerana kenangan itulah pengalaman..paling berharga..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Alhamdulillah.. kami sekeluarga bersama adik mama dgn isterinya telah pun selamat pergi dan pulang dengan jayanya..cewah..memandu ke...
-
cuti sekolah baru lepas, kami bawa anak2 ke Melaka Wonderland tempat ni baru jer bukak..best jugak tempat ni..banyak permainan menarik yg t...
-
Cuti singkat, curi2 masa lepas je ambik result upsr kakak terus ke cherating..anak2 ponteng jumaat dgn isnin huhu sebenarnya lepas dah cuti...


3 comments:
Weeweeetttt.... romantiknye asben akak.... hehehe.... sy plk yg rase suke.. hehehe.... tahniah kak... sbb dpt suami yg penyayang n keluarga yg bahagia :)
mekasih laily..doakan kami bahgia smpi bila2 k...
tahun depan 12.12.12 abg sani kena hantor video kat youtube pulak...kawan2 nak dengor suara romatik nye...hahaha
Post a Comment