Jun 15, 2011

Melaka Wonderland

cuti sekolah baru lepas, kami bawa anak2 ke Melaka Wonderland tempat ni baru jer bukak..best jugak tempat ni..banyak permainan menarik yg takder kat taman tema yg lain..tempat baru so masih bersih dan amat selesa..




tak bawak baby afif..dia tinggal di nursery..kami sampai sini around 9 pagi dan kluar jam 2 petang..sempat jer balik hari..tapi bukan pergi weekend la,gi hari rabu so kurang la skit orang kan..beratur nak main pun tak la lama sangat..
okeh, satu lagi tempat baru yang menarik untuk dikunjungi..silakan..best!

No comments:

Reunion pptm daerah dan xpptm

bertempat di Taman Wetland Putrajaya kami mengadakan bbq makan2 borak2 main2 hahaha kat sini tempat bbq disediakan so takpayah bawak cuma...